något

Publicerat: 2011-03-15 / 19:41:21 / Kategoriserat i:
Hellu folket!

Det har blivit en massa låtar i varje inlägg hittills. Har inte haft något och skriva om. Plus packningen tar ganska stor del av den tiden jag brukar sitta vid datorn. Jag har oftast datorn på men endast musik medan jag springer runt i huset som en yr tupp och packar och letar efter saker som ska ner. Men så är det när man vill ifrån ett ställe till ett annat, där det inte finns några minnen. Förhoppningsvis blir det bättre sen när man stadgat sig inne i hemmet och hittat rätt.

Just nu ser jag på Bachelor, finns absolut inget annat på tv! T.o.m tv börjar bli tråkig. Jag känner ingen ro i kroppen och just nu vet jag inte heller riktigt vad jag vill. Det känns som om jag sitter i mitten av en båt och den är fast i en sjö och åker fram och tillbaka, höger och vänster. Det känns som om någon håller fast mig och drar mig tillbaka.
Men allt detta ska det bli ändring på när jag flyttat och då jag kan träffa min älskling! Längtar galet helt enkelt. Lagar maten nu. Så ska hålla reda på den så den inte blir grillad!

Pyss på rumpppahhh.


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback