10e Mars 17:30

Publicerat: 2011-03-10 / 17:30:04 / Kategoriserat i:
Idag har det inte hänt så mycket. Jag har tagit det lugnt. Ser på lite tv just nu och dricker lite upp piggande cola.

Min dator pajade igår eller ja, fläkten låter som ett flygplan. Så jag ska öppna den, försöka fixa den. Funkar det inte, så lämnar jag in den eller om jag köper en ny. Får se! Lutar åt att köpa en ny.

Oops! Vi har glömt tävlingen. Fy på oss Emelie! Vi får fixa den nu i veckan. Emelie är så sällan inne, så jag vill vänta tills hon är inne i MSN så vi kan diskutera vinnaren. Händer eventuellt nu på söndag!

Ska ta lite luft nu, skriver kanske senare. Hörs.


Bild på mig 2010. Ser fett blek ut! Men är inte så blek på riktigt, haha!

/ Angiie Khiry Menna El Gahly


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback