" man följer alltid pappan "

Publicerat: 2011-03-08 / 14:53:30 / Kategoriserat i: Allmänt
Mujaheddin, kille 28 år
nej han kunde ha konverterat oxo ..omöjligt för mig att veta..men iallfall så borde du ha följt din pappas religion ... man går alltid efter pappan

Angii3, tjej 19 år
Man går alltid efter pappan? Tss... Ta den där orden och kör upp.
Han sa att jag fick välja själv vad jag ville bli. Så vad är ditt problem ?

Mujaheddin, kille 28 år
min mamma är oxo kristen ..men jag valde den rätta vägen ..man följer alltid pappan..men du kanske är för vilsen för att förstå sånna självklarheter.. men ingen fara du vaknar upp nån vacker dag... och sen verkar du vara fett barnslig som snackar om köra upp och grejer...typiskt kristna att prata så dålig uppfostran

Angii3, tjej 19 år
Har du problem med kristna eller ? Gå och hämta din Quran och läs att det står att man inte ska hata andra religioner.
--------------------------
Ursäkta, men alltså: "Man går alltid efter pappan" & det vet jag redan eftersom min pappa var muslim. Men sen finns det ju också muslimer som inte går till moskén och ber varje dag eller ber 5 gånger om dan. Så min pappa talade om för mig KLART OCH TYDLIGT att jag och min bror fick välja vad vi ville bli, kristen eller muslim. Vi båda tog kristna. Han gjorde mig faktiskt GALET förbannad. "typiskt kristna att prata", så hans "att jag måste följa efter pappa, vara muslim" är inte att prata? Skrev han och frågade vad jag menade i min blogg, om "båda mina föräldrar var muslimer och jag valde kristen" för att säga "att man alltid följer efter pappan" när han fått sitt svar "min mamma är kristen, min pappa var muslim" Att hans anti-kristna går ut över mig kan inte jag hjälpa, men gränsen gick. Så ÄCKLIGT beteende.... SKAAAAAM! TWIIII på såna som honom. :)


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback