mullig/pinnar till tjejer ?!

Publicerat: 2011-02-21 / 11:37:10 / Kategoriserat i:
Lak shooo :D !

Vaknade kl 10, är helt död kan jag säga! Somnade kl 01.00, inväntade min kusin på msn för hans lillebror ville låna datorn men det blev inte att vänta så länge, för internet la av och då pallade jag inte fixa det så jag gick och la mig istället, pallade verkligen inte att brottas med det där modemet IGEN. :P

Idag kommer mäklaren hit och ska kolla på huset, yay! Vi ska snacka med honom och så, se vad han säger! Förhoppningsvis försvinner detta huset fort så man kan flytta.. WOHOOOO ! Sen får vi se vad som händer, har inte mycket som ska göras, ska bara städa undan huset och sånt eftersom det beror på oss när han kan fota och lägga ut bilderna. Så det är väl det som måste göras så är man snabbare härifrån än 31 Maj som bestämt!


Han ska vi väl inte tala om eller? Han har rätt såklart!
Tror invandare gillar tjejer som är lite mulligare, än svenska killar som gillar pinnar till guzzar.
Man kan tro det är vandrande pinnar som är ute och går med make up, klackskor & klänningar.

/ Angiie Khiry Menna El Gahly

» Skrivet av: Gulle

Svar: Ja det är jag :)


2011-02-21 @ 11:58:40
Blogg/Hemsida: http://gullebulles.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback