big brother 2011 next! HAH

Publicerat: 2011-02-27 / 19:49:47 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie
Ska börja röra mig neråt för att fixa chips och så, ska kolla på big brother med min syster, missade förra gången -.- Får se om det är så TRÅKIGT som alla säger att det är, bara för att alla säger att det är tråkigt så kommer jag tycka det är galet roligt, det brukar vara så?! Omg, min tjejkompis skickade nyss ett mejl till mig i facebook och sa att hon hade hittat massor med bilder på mig och henne när jag va hos henne i Karlstad för typ 1000 år sedan, haha! Lägger upp dom senare, herregud!!
lets look at big brother 2011 now, bye bye
/ EmelieHosnyElGahly


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback