Ba7ebek Ya Balady

Publicerat: 2011-02-28 / 03:40:33 / Kategoriserat i:
Hello people!
Ni minns att jag la in en låt för ett tag sen? (för er som inte minns) så la jag in den med engelsk lyrics men den slutade att funka efter ett tag och så var det med alla som hade engelsk översättning med just den låten. Great liksom or NOT. Men jag lyckades hitta just den låten med engelsk översättning under, så jag lägger in låten igen MED engelsk översättning.. WOHOOO! :p

Jag tror jag har lyssnat på just denna låt 10000 gånger,
och jag lyssnar forfarande på den med högsta volume på stereon här hemma.
SÅÅÅÅÅ BRAAAAAAA!

Låten är gjord för/till revolutionen här i Egypten
och dom som dog i revolutionen! Må ni vila i frid.

My country My country, I love you my country
Tell my mother not to feel sad
Please mom don't cry
Tell her it's alright mother
I might be dead but the country lives!
I'm asking you to kiss her hands for me, and send my greetings and hellos to my country
My country My country, I love you my country
In my body lays fire, bullets and shatters of iron
My flag is my hand and I'm being called a martyr
I'm bidding this life farewell yet I see you Egypt looking beautiful in your new look
till the last breath in me I'm stating," I might be dead but the country lives!"
My country My country, I love you my country
Angels are flying around me and flipping their wings
This moment of separation from you feels like nothing I've known
I'm leaving you and going with them (the angels) and may we meet again in good times
They told me lets go to heaven now, I said heaven is my country
My country My country, I love you my country

My country My country, I love you my country

Tell my mother not to feel sad

Please mom don't cry

Tell her it's alright mother

I might be dead but the country lives!

I'm asking you to kiss her hands for me, and send my greetings and hellos to my country

My country My country, I love you my country

In my body lays fire, bullets and shatters of iron

My flag is my hand and I'm being called a martyr

I'm bidding this life farewell yet I see you Egypt looking beautiful in your new look

till the last breath in me I'm stating," I might be dead but the country lives!"

My country My country, I love you my country

Angels are flying around me and flipping their wings

This moment of separation from you feels like nothing I've known

I'm leaving you and going with them (the angels) and may we meet again in good times

They told me lets go to heaven now, I said heaven is my country

My country My country, I love you my country


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback