when your heart stops beating

Publicerat: 2010-09-06 / 17:26:42 / Kategoriserat i:

Hej folks!

Kom nyss in med hundarna och slog mig ner vid datorn en stund. Sov länge idag, gick och la mig vid ca kl 03.00. Satt i vardagsrummet och kollade på en film som gick på tv och vaknade först kl 10.00 men somnade om till 13.30, men känner mig ändå helt slut i kroppen, i huvudet och i hjärtat. Trött över allt, trött på detta skitställe! Tur att man flyttar snart, så fort vi hittat något i Stockholm. Ska nu sätta på en film och ta det lugnt bara, orkar inte göra något alls. Får se om mamma dyker upp snart, hmm.. Hon slutade ju kl 16.00 och borde varit hemma halv? Undra vad som hänt? Hon fick säkert stanna kvar på jobbet som vanligt och sluta 20.00.

Kan samtidgt passa på och säga att jag kunde inte skriva igår, för mitt internet dör på nätterna!? KUK I COMHEM! Får hoppas att det är dom som fixar något och att det inte är min dator eller routern. Men allt annat har ju inte gjort något annat här förutom att fucka ur, så det skulle inte förvåna mig alls om det är routern, HOPE NOT!

F
ick hem två filmer som jag beställde via cdon.com för ca 3 dagar sen. Kul! Ska se på den sista nu, såg första förut. Skriver senare (om inte internet är dött igen) annars kanske jag skriver ett inlägg via telefonen, så ni får räkna med mobilt inlägg. Blä! Hörs senare.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback