unfaithful? sorry bitch, but that ain't my thing.

Publicerat: 2010-09-17 / 18:20:41 / Kategoriserat i:

Jag är ingen perfekt flickvän, det är jag knappast och det är ingen annan heller. Men jag är så pass perfekt att jag ALDRIG skulle lägga handen på en annan kille sålänge kärleken finns i mitt liv och allt går bra. Personligen tycker jag otrohet bör ge straff. Varför inte hålla sina händer bakom ryggen om man inte kan hålla sig till en? Sen finns det ju alltid någon som vill förstöra och hittar på massa strunt men inte kan komma med bevis. Folk som vill förstöra och trycka ner andra, inte bara här utan långt åt helvete långt härifrån som inte ens vet vem jag eller Fiyadis är. Om det är äkta kärlek, så håller det även om folk vill komma i mellan och förstöra eller bara hitta på skitsnack för att få förhållandet att se dåligt ut. Jag har varit otrogen en gång i mitt liv och personen förtjänade det. Bara för man gjorde det en gång i sitt liv, betyder det inte att det fortsätter. Jag skulle som sagt aldrig lägga handen på en annan kille när Fiyadis finns i mitt liv och sålänge jag älskar honom. Fiyadis är den personen jag litar allra mest på i mitt liv. Jag vet att Fiyadis aldrig skulle lägga handen på en annan tjej sålänge jag finns i hans liv och han älskar mig. Han skulle aldrig höja handen emot mig eller ens försöka slå mig. Jag däremot, jag har sagt massor av saker till honom, gett honom örfilar när vi bråkat eller när jag varit svartsjuk och ilsken och den har suttit som en pil i mitt bröst. Han har alltid tagit tag i mig, sett mig i ögonen och sagt att han älskar mig och sen kysst mig länge. Han skulle aldrig skada mig eller vara otrogen. Sen är det finaste som finns att ligga där med honom i sängen, utan smink och hans fina ord är som musik i mina öron; "du är vacker baby, med eller utan smink". Att kunna gå runt i trosor, bh eller helt naken och han fortfarande säger "du är vacker, det vackraste jag sett. jag älskar dig. jag älskar dig precis som du är". Men att tro är upp till var och en, jag och Fiyadis vet iallafall sanningen och det är det som spelar någon roll, något annat spelar inte nån roll i våra liv. Varje person tror på sitt. Jag och Fiyadis tror på det som är vårt. Och så kommer det alltid att vara, oavsett vad någon säger eller tycker. Remember that!

Angelica Fiyadis

Vivian Bishara - Irgaa Tani (My heart will go on)



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback