söndag 11:23

Publicerat: 2010-09-19 / 11:33:52 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie
Godmorgon snyggingar!
Förlåt jag skulle göra en update igår men jag snackade i luren och sen somnade jag på dirren liksom! Men jag gör en update nu iallafall. I fredags så var jag ute med felicia, det var en misslyckad men ändå GALEN natt alltså! Först så drog vi till " nivå " där det finns galet billig dricka och vi satt där och snackade och allt, sen så träffade vi några killar som var kompis med min killkompis Bandan så vi satt med dom och chillade och så, sen skulle vi dra till "nype" men det var fett lång kö så vi kom inte in, det är en lång historia vad som hände sen men men vi träffade mycket personer som vi kände och inte kände och allt var bara knaas! men hade skit roligt, haha!
Idag ska jag rösta, vad jag röstar på är min ensak by the way! Efter det ska jag hem till mami och plugga min naturläxa och sen ska jag träna lite på färgteori också eftersom jag har omprov på torsdag!
Men vi hörs om ett tag, pussar!
ni får även en låt av min bror saam, som jag vill tacka för att han alltid finns när man mår kefft! Taack Säämmi!


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback