I'm back on track

Publicerat: 2010-10-16 / 16:17:59 / Kategoriserat i:

Hello, I'm back! ;)

Jag mår lite bättre idag tror jag, det känns iallafall så! Ska äta om en stund, det blir kyckling och potatisklyftor, gottgott! Sen blir det utgång med vovvarna och sen blir det film och bara ta det lugnt resten av dagen/kvällen.

Och den här "© Bilder, texter & stilar är copyrightskyddade! Ta inget härifrån utan tillåtelse." Hittade jag hos en tjejs blogg för ca 1 år sen, om inte mer, jag sparade koden (var den skulle sitta osv) på något dokument och hittade den häromdan/ för några dagar sen, minns inte vad tjejens blogg var! Säger bara detta för att folk inte ska få för sig något! :) Jag är inte i något behov av att stalka andra och göra precis samma sak, som vissa andra. Typ som med min ljusblåa/turkosa linje jag har där nere där det står att allt är copyrightskyddat.. Patetisk. Ingen egen fantasi?

Nu ska jag stänga av datorn, orkar inte mer med den,
även om jag nyss satte igång den. Men man behöver inte sitta här hela dagen? :)


Vissa människor kan inte göra något eget,
utan måste följa efter alla andra & deras fantasi.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback