trött som fan

Publicerat: 2010-11-02 / 19:24:23 / Kategoriserat i:

Sitter just nu bara och tänker, tänker och tänker medan tiden passerar.. Jag tänker alldeles för mycket och jag lär väl tänka mera, eftersom ni ska få en text av mig sen som jag skrev på ett skrivblock inatt. 3 sidor långt i boken, får väl se hur långt det blir när man skriver ner det. Texten handlar om "bitterhet" som vissa kallar det och vad jag tycker om att folk dömer sådana personer som är ledsena ibland.. Vissa behöver lära sig att sådant beror inte på att man är "ledsen", utan kanske för att man bara behöver gråta ut och finna ro även om det kanske inte finns någon anledning.

Men det blir sen det, nu ska jag gå och tvätta bort min smink som jag kladdade på mig för att jag trodde vi skulle åka och handla fågelmat men vi fastnade här hemma istället. Kanske lika bra det.. Man behöver ju inte åka ut varje dag eller hur?

Näe, ska chilla galet nu, glöm inte att det är jag som är Masria! ;)
Bjuder på en bild på mig med Palestinasjal sålänge, tagen igår. Hörs sen.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback