They call me Egyptian: The One And Only Egyptian Queen ♥

Publicerat: 2010-11-27 / 10:00:03 / Kategoriserat i:

Hej & godmorgon.

Jag vaknade tidigt idag (vaknade kl 06.00), trevligt trevligt. Ska ut på en promenix nu med hundarna, sen fixa mig lite fort! Jag är ju halv masri (egyptie, inte arab) & halv suedi (svensk, svenne, svennebanan.. Vad ni nu vill kalla det är upp till er). Så jag skrev ju i inlägget nedan att jag kommer skriva om Egypten och jag bestämde mig senare för att försöka göra det varje dag, det blir svårt.. huhu! Men jag ska försöka mitt bästa såklart. Kanske blir det med några få dagars mellanrum eftersom jag tar allt ifrån internet men skriver om allt med mina egna ord! Jag gör det bara min egen skull för det är kul tycker jag! Plus mina egyptiska vänner läser ju bloggen från och till, även alla andra. Libaneser, turkar, greker, palestinier, syrianer osv. Det bästa är att dom njuter av det jag skriver.. Bästa är när en egyptier kommenterar på arabiska, haha! Dom är sköna.. Hihi! ;)

Jo förresten, visste ni att egyptier har lätt för att bli svartsjuka/avundsjuka? Det är sant, har hört många egyptier säga att det är så.. Kanske därifrån jag fått min svartsjuka. You know, the jealous GF/över svartsjuk? HAHAHAHAHA! Näe.. nu ska vi inte vara såna, fast det är svårt att lämna den sidan åt sidan. Får behärska mig. ;)

Ska tagga nu, yalla bye!
Dagen börjar med detta:
Ut med hundarna på en promenix. (Pågång) ✔
Fixa mig.
Åka iväg och fixa lite äranden.
Fixa hemma lite.
Duscha.
& som avslut; Ta det lugnt med film eller liknande.


» Skrivet av: Marwa

vill bara påpeka en grej :), egyptier ÄR araber alltså är du på sätt o vis halv arab.. som bloggaren Kenza! fast hon är halv marockan. Att vara halv egyptier och säga att man inte är halv arab är som att säga att ens föräldrar är svenskar men man själv inte är svensk.


2010-11-27 @ 23:13:41

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback