GLÖM INTE VECKANS BLOGG!

Publicerat: 2010-11-12 / 16:15:45 / Kategoriserat i:

Jag vaknade ganska sent p.g.a min huvudvärk som jag får vissa morgonar! Mamma gissar på att det är migrän eftersom det är ärftligt, buhu! :( Jag kände inte för att blogga när jag vaknade, jag kände mig trött på skiten, så det blev inte inlägg för nu. Happy face eller? :)

Jag vaknade iallafall kl 12.00, inte så sent ändå. Jag valde att ligga kvar och bara ta det lugnt i sängen för min huvudvärk. Gick upp 12.30 och satte på kaffe. Kaffet blev smaklöst. Så det smakade inte gott, vet inte varför det blev skitäckligt. Haha!

Jag bjuder på en dagens sanning också:

• Jag hatar folk som ljuger om ursprung, var dom kommer ifrån!
• Jag skriver/bloggar inte för att bli "sveriges största" bloggare, jag skriver och bloggar för det är kul!
• Glöm inte att idag avslutas "veckans blogg" Prick kl 20.00. Kika in då för att se om det är Just Du som blev veckans blogg och varför Just Du blev veckans blogg.

Klicka på bilden för att lämna en kommentar om att du är med och tävlar och varför Just Du borde vinna!
När vi valt en vinnare som kommer vi skriva lite kort om vinnaren och vet vi inte så mycket om vinnaren, så kommer vi ställa några frågor i denna vinnares blogg. Så höll ögonen öppna mina kära läsare/vinnare och bloggare!
OBS! Bilden är gjord förra veckan, därför står det "nästa vecka" !


» Skrivet av: Alice

Nämen ser man på, tack!

tja..är en tjej på 16 år som går första året i estetiska linjen- bild och form. Skriver om min vardag samt dikter och andra åsikter/ tankar jag har i mitt huvud. Så bloggen är väldigt personlig, om man säger så :)


2010-11-12 @ 18:49:52
Blogg/Hemsida: http://aliiza.blogg.se/
» Skrivet av: Alice

haha okej, är ursprungligen från Pakistan! :)


2010-11-12 @ 18:50:38
Blogg/Hemsida: http://aliiza.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback