första advent idag ju!

Publicerat: 2010-11-28 / 00:35:15 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie

Heeey systrar & bröder!

Igår var det en fett lycklad kväll alltså, herregud! Allt började med att jag mötte upp Mohammed och vi käkade i donken lite och så! Efter det så ringde jag & frågade om jag fick lämna min väska hos mr X och det gick bra så vi åkte dit och lämnade den, så fick min bror & mr X träffas haha! Mobbat med mr X men it's going to be a secret tills det är 100 % säkert! Spännande. Men efter det så åkte vi till vårberg och jag gick hem till Felicia och fixade mig lite och sen till nivå m lottlott, mr X, felicia & två killar! Efter det så åkte vi till Lobby och chillade där! FETT KUL HADE VI IALLAFALL TJEJER!


F, E, The Dj & L

Nu ska jag lyssna på musik, vi hörs sen lr imorgon!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback