Brother from another mother ♥

Publicerat: 2010-11-12 / 22:35:09 / Kategoriserat i: Emelie - Från hjärta & själ


Denna kille, bilden är ifrån när han var liten då, FETT SÖÖÖT!
Denna killen är som min lillebror, jag kommer alltid ställa upp för honom oavsett vad som än händer på jorden! Han kan alltid komma till mig om det finns något hinder i hans liv, så som en storesyster ska stötta sin lillebror! Jag dör för den här bilden, den e skit söt! Bror du ska veta att jag älskar dig skiit mycket, finns inte många som du som har ett hjärta av guld, det finns några och jag är glad att jag har dom i mitt liv! & kom ihåg att vara stark bror allt kommer fixa sig walla, vi fixar allt tillsammans hand i hand genom livet så löser sig allt och vi stöttar varandra i vått och tortt! Bästa lillebrorsan som finns!


Låten är till dig ifrån mig, varje ord som hon sjunger känner jag för dig bror, du är bäst och du behöver allt stöd du kan få just nu och jag finns för dig, ba7ebek


» Skrivet av: Anonym

oohh vilekn fin header med egyptiska flaggan

jo kan du prata arabiska eller=)


2010-11-12 @ 23:17:49
Blogg/Hemsida: http://rabrobs.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback