Our love is to hard to break.

Publicerat: 2010-09-12 / 18:49:03 / Kategoriserat i:

Ungarna i dagens läge, kan dom något annat än och supa sig fulla och skryta om det sen på sin blogg? Tror inte det.. Finns inget värre än folk som super varje helg. Hatar sånt. Man kan ha kul utan en droppe alkohol! If you didn't know that? ;)

Det behövs dammsugas ser jag, lite dammigt men så bir det med 3 hundar i toppfart varje dag/varje natt. Jag kollade på min bild där uppe i headern, vad säger ni - om blickar kunde döda? Måste säga att designen inte är riktig höjdare! Men det är svårt att hitta folk i dagsläget som gör PERFEKT design gratis.

Jag har sett att Emelie bytt stil på bloggen, när gjorde hon det?! Såg det inte förän nu nämligen! Designen, hela alltihopa, det smälter inte ihop. Måste hitta någon som kan göra en fin, riktigt fin design fort. Blir galen annars. Ska pumpa min arabiska musik nu och bara tråka, är inte på humör för nåt just nu. Vet inte varför, kanske för jag saknar min älskling. Vi har inte setts på 3 månader.. Buhuhu! Saknar honom galet.. Menmen får vänta till han har sitt oktoberlov I guess. Hörs sen.

Ni får ockå bilden från min riktiga blogg som jag har som header.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback