svar på kommentar

Publicerat: 2010-09-15 / 16:01:28 / Kategoriserat i: Svar på kommentar

Anonym om Our love is to hard to break.:

Finns guider för hur du gör designer, googla design hjälp till blogg. Du verkar ha all tid i världen =]


Svar: Varför ska jag sitta och leta mig igenom flera sidor med guider om hur man gör designer när det finns folk som gör det lätt som en plätt? Orkar inte för den delen heller sitta och leta efter guider som visar hur man gör designer på google, slösar mycket mindre tid på att hitta någon som kan göra det lätt som en plätt. Kanske jag har all tid i världen. Jag har inte bråttom iallafalll, jag ska ingenstans. Kollade din ip-aress och jag vet att du är bor i Eskiltuna and I know who you are!

_______

Jag ser på Top Model 6 just nu, fråga inte varför. Det är så löjligt tråkigt! Men det finns inget bättre på TV.. Så har inget annat val än att se på skiten och jag har sett samma avsnitt nu typ 20 gånger.

Börjar bli hungrig så ska fixa något och käka sen. Lilla Freja (min 4:e hund) ligger bredvid mig på soffan och sover så sött. Ska snart ta och släppa ut dom på baksidan så dom kan springa runt lite.
Tänkte fråga Emelie en sak, VAR HÅLLER DU HUS!? Har du överlåtit blogge nåt mig bara eller? Dina inlägg plötsligt slutade titta fram här.. Where did you go 7abibti?



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback