Kaoset i Egypten fortsätter. 4 dagar kvar till 2/2-2011

Publicerat: 2011-01-30 / 05:29:48 / Kategoriserat i:
Hej people all around us! Klockan är ganska mycket men jag har mycket i mitt huvud just nu som går upp och ner. Demostrationen i Egypten fortsätter fortfarande och allt fler människor dör! Förstår helt enkelt inte varför president Hosni Mubarak inte avgår och går vidare. Han har ju ändå haft sin tid som president i 30 år och är 82 år gammal. Samt mina kusiner har inte hört av sig, vet inte ens om dom fått mitt sms. Jag är orolig för alla mina kompisar jag har där nere. Allt är bara helt upp och ner!

Sen idag är det fyra dagar kvar tills det är 2/2. Den 2:a är en speciell dag för mig och min familj. Önskar bara jag kunde tända ljus på graven och sånt där.. Men just nu eftersom vi bor här, jag och mamma så kan inte jag eller mamma göra det. Det är en grov smärta som kommer och går varje dag. Ena sekunden kan jag skratta och må riktigt bra, andra sekunden kan jag vara riktigt nere och stirra rätt fram och gråta. Vi får väl se vad som händer detta året när det är 5 år. Jag har inte ens velat försöka sova. Oron är som en klump i min mage. Men jag måste åtminstone försöka.. Så godnatt.

Har du mist din förälder? Läs denna bok: "Du är hos mig ändå"
Det gjorde jag och jag mådde bättre av att läsa den.


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback