Angiie: Day 22 - This upsets me

Publicerat: 2011-01-15 / 22:34:29 / Kategoriserat i:
Well, i dagsläget är det väl svenskarnas syn på muslimer. Dom gör så, dom gör si. Dom ska följa reglerna här men svenskarna ska inte följa deras regler när dom är på semester. Vilket bra samhälle, verkligen skitbra!

Eller att muslimer slår sina fruar, barn och allt. Svenskar eller kristna överhuvudtaget är inte bättre! Min mamma har aldrig behövt gömma saker som hon köpt, som t.ex kläder. Min pappa har aldrig lagt en hand på min mamma. Min pappa har aldrig tvingat mig ha slöja, "klänning" som vissa kallar det eller burka. Han tyckte det var mitt eget val om jag ville bli kristen eller muslim. Både jag och min bror valde kristen. Men som jag sagt innan, jag har funderat på att "byta" min religion till muslim.

Jag tycker att ni borde läsa lite innan ni "skriker" era ord men inte kan något och sluta döma alla efter en. Alla är inte på samma sätt bara för att en väljer att höja handen mot sin fru eller barn. Allt handlar inte om religion, utan vad han eller hon väljer att göra. Rätt eller fel.

Nu har jag sagt mitt.


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback