Film "The Omen" från 1976

Publicerat: 2011-02-10 / 19:36:10 / Kategoriserat i:
Shoo people!

Ser på film just nu, film nr 2 för att vara exakt! Det är samma film i 3 delar. "The Omen" kom ut 1976 men en "förnyad" gjordes 2006 tror jag. Den från 2006 är gjord i en enda simpel film, vilket är tråkigt! Den från 1976 är mycket bättre, spännande och eftersom den är i 3 delar så uppskattar jag den mer.

Mår lite bättre idag än dom senaste dagarna då jag verkligen mått SKIT, men mår fortfarande inte 100. Försöker komma på rätt bana igen. Får se hur det går. Hittills har jag lyckats ganska bra. Alla har vi ju såna dagar någon gång i livet.. Idag är det min tur, som dom flesta dagarna.

Tur att film finns så man kan må något bättre iallafall.. Nu ska jag se klart filmerna, recension kommer efteråt som vanligt. Kanske lägger ut recension på alla tre filmerna, beror på hur lång deras handling är.

Love,
Angiie

» Skrivet av: Rania

<3


2011-02-11 @ 02:13:28
Blogg/Hemsida: http://ranias.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback