vad händer med världen fan? -.-

Publicerat: 2011-04-15 / 14:48:35 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie

Tjenare bloggen, nu har jag städat till lite och så. Nu ska jag fixa mig lite, jag vill ut men ingen jävel vill gå ut med mig, vad har hänt med världen -.- nu när det e galet väder ute vill ingen vara med mig utan då vill alla sitta hemma och hecka vid datorn?! MOBBOFFER PÅ HÖGNIVÅ! Men får väl se om min pojkvän vill vara med mig då vilket jag inte tror eftersom han vill aldrig var med mig på fredagar... men lets see.


frake bild på mig och sheila i vintras när vi väntatde på tåget. love u bebe



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback