..

Publicerat: 2010-09-24 / 19:49:06 / Kategoriserat i:

Funderar på att vila en stund - stänga ner datorn och bara ta det lugnt. Jag är jättetrött, undra varför!? Vet inte.. Har ingen anledning. Måste hoppa in i den varma, sköna duschen sen också. Men just nu vill jag bara lägga mig ner och sova, buhuhu. Är så gaaaalet trött! Men saken blir inte bättre när min granne spelar nån italiensk musik, inte så jättekul kanske.. menmen! Samtidigt sitter man och tänker, ler, är ledsen, gråter, småler, småsur & massor med annat i detta skitväder. Längtar till snön faktiskt, konstigt va?

Iallafall läser Simone's blogg just nu, jag tycker hon har bra inspration, fin klädstil och lägger ut snygga outfits. Plus att hon bor i Göteborg. Hon verkar vara en sån där tjej som inte bryr sig om vad folk tycker, utan gör, klär sig och säger precis vad hon vill. Älskar sånt! -> http://fattybom.se

En annan blogg jag läser är Madicken's blogg, jag ser mig själv i henne! Sättet hon skriver, hon skämms inte. Hon skriver det hon vill ha sagt, hur hon mår. En text och en bild behöver inte betyda uppmärksamhet, utan istället för att prata med någon, skriver man istället. Det hjälper det också! -> http://conler.se

Update: Skrev inlägget för ett tag sen, runt 16.00 kanske men jag hann inte publicera det pga min Freja-Bus! Hon är i full rulle hela tiden... Jobbigt? Nej, hon är ju valp trots allt! ;)



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback