Jag saknar dig så mycket

Publicerat: 2010-09-16 / 19:57:05 / Kategoriserat i:

Har ni någonsin känt att du inte orkar längre? Att du bara vill ge upp? Mitt hjärta säger så, mina ögon säger så, min själ säger så. Hela min kropp säger så. Varför känns det som om du förändras? Det känns inte som om du är den du va först när vi träffades. Jag saknar ditt gamla gulliga du. Ditt sätt du var på, ditt sätt du såg på mig, ditt sätt att le på. Jag minns knappt hur du låter när du talar. Jag vet inte hur mycket vi ska behöva hålla på såhär, vara kalla emot varandra och sen spela att allt är bra. Mitt hjärta svider. Jag vet att vi är kalla emot varandra för vi inte setts på ett bra tag och det förstår jag. Men jag orkar inte denna lek mera. Det gör för ont och känner jag dig tillräckligt bra, så vet jag att du tycker likadant som jag. Bara hoppas att du inser det själv snart. Jag vill inte förlora dig, aldrig igen. Aldrig! Du är allt mitt hjärta frågar efter och vill ha! Du är mitt allt. Min värld och jag behöver dig. Vad skall jag göra utan dig vid min sida? Du får mig att må bra, bara du. Jag älskar dig mitt liv.

» Saknaden tar over min kropp.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback