utbrott på en föredetta vän!

Publicerat: 2010-09-15 / 19:54:34 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie

Herregud vad patetisk du är, hur fan kan du ens gå och snacka skit om mej till mina vänner, till MINA vänner! Du tror du känner dom för du har träffat dom 3 ggr, du är fucking pinsam! Jag ska inte säga att jag ångrar att vi var vänner, men jag ångrar att jag blev mera som dig, du hade fuckat mitt huvud med negativatankar och massor med bullshit för allt som finns i ditt huvud är bara bullshit! Men det viktigaste av allt är att du ska inte ens öppna din mun om mig, ooh blir så fucking irriterad, du vet inget om mig och ändå ska du snacka bullshit!

ta detta om en varning stumpan, om jag hör att mitt namn kommer ut ifrån din mun igen så kommer det inte alls sluta bra, så jag råder dig att backa!



Har varit hos mami, gav henne parra och nu så sitter jag här och lyssnar på min kung Tamer Hosny i mina hörlurar, alltså det känns som om jag börjar bli sjukis, fett jobbigt! Eller så är det för att jag e fett trött i dont know men nu ska jag chilla vidare och sen hoppa in i duschen för jag känner mej som en skunk som aldrig kan bli ren just nu!


denna bild blir jag glad av, vet inte varför men men!
( bilden har inget med texten om min förra vän att göra )



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback