till alexandra!

Publicerat: 2010-09-16 / 18:22:27 / Kategoriserat i: Svar på kommentar
alexandra om svar på kommentar:
Det där är inte mitt ip-nummer som du kanske ser när jag kommenterar nu. :) " ****** " = mitt.
Troligen kommer din blogg bli lösenordsskyddad tills du raderar ip-numret ifrån bloggen då man inte får skriva ut sånt, blogg.se's chef Roland kommer troligen att maila dig då samma sak hänt mig.
Ha det gött!
Svar; Det här är emelie som skriver det här & jag känner inte dig och har ingen anledning att lära känna dig heller och tror inte att angie vill känna dig heller så skulle uppskatta om du slutade att "stalka" våran blogg eftersom att du verkar tycka det är så jävla roligt! Och jag har faktiskt aldrig fått ett mejl om att jag har lagt ut någons ip adress, det beror nog på vad man skriver?! Men en sak ska jag säga till dig alexandra att om du kommenterar våran blogg igen eller snackar med du vet vem så ska jag göra ditt liv till ett rent helvete, jag kommer till eskilstuna och gör grejjor! Puss på tjo**is rumpan!


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback