The Last Song

Publicerat: 2010-09-26 / 17:19:52 / Kategoriserat i:

Såg precis klart filmen, The Last Song - En gripande film. Jag har då aldrig tyckt om Miley Cyrus. Vet inte riktigt varför - Hur gammal är hon? Jag har faktiskt ingen aning, haha. Men hon är barnslig tycker jag. Vuxen men barnslig. Men iallafall, filmen var bra. Spännande och gripande. Men innehåller mest en massa kärlek. 5/5.

Handling:
 Filmen handlar om Ronnie som för en sommar flyttar från sin mamma i New York, tillsammans med sin irriterat förnuftige lillebror, till sin pappa i en liten mindre stad i Georgia. Hon är tonårstjej och därför inte speciellt lätt att ha att göra med. Hon spenderar merparten av sin sommar med att revoltera tills dess hon träffar den jämnårige ultratränade mekanikern med det godaste av hjärtan, Will Blakelee. Det slår gnistor och Ronnie blir som förbytt ända tills det börjar knaka i fogarna. Turerna går fram och tillbaka och mitt i allt får Ronnie reda på att hennes pappa är döende i cancer och att han inte kommer klara sig sommaren ut. Hon måste nu växa upp och se över sina värderingar för att få den sista tiden med sin far till den bästa och vid sin sida finns Will troget stöttandes. (Lång text, jag vet men jag hittade inte någon kortare. Ber om ursäkt!)

Poster The Last Song (2010)



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback