texten jag lovat er.

Publicerat: 2010-09-04 / 01:18:46 / Kategoriserat i:

Tydligen ska vi på någon grejs imorgon uppe på torget, låter inget vidare ärligt. Menmen får väl gå dit (om jag vaknar i tid) och se vad det är för något! Är det tråkigt så kan jag ju gå hem? Ingen som säger nej, hehe. Iallafall här kommer texten jag lovat er i några dagar, enjoy!
___

Det finns tre sorts människor i denna värld. Dem flesta är rätt enkla. Vilka dom är får ni själva avgöra, dessa är enligt mig och min uppfattning. Vilka är era?

Människan är det "monster" som på denna jorden lever för att förstöra, trycka ner och hata andra varelser. Människan är den enda varelse som väljer sin partner via utseende, smak och med två par ögon. Sist men inte minst har vi människan som inte gör en fluga för när och kan respektera andra oavsett; utseende, smak och istället för två par ögon, så väljer människan sin partner av kärlek.

Dessa tre människor är något jag funderar över ofta, varje dag. Att inte bli accepterad av sin egen art, tycker inte ni att det är konstigt? Man kan aldrig tycka om alla. Nej, det säger jag inte. Utan för att kunna acceptera, måste vi kunna leva vidare med att alla, nästan alla ser olika ut, beter sig olika, hanterar saker olika. Kan vi acceptera det, så är vi ett steg närmare....Närmare att finna det vi egentligen söker.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback