Blogg via luren del 1

Publicerat: 2010-09-01 / 15:51:37 / Kategoriserat i:
Jag hatar mensvärk, speciellt på natten när man vill upp tidigt dagen efter! Får alltid svårt att sova och vaknar alltid sent. (nu vet alla det). Idag händer ingenting, ska vara hemma och ta de chill bara. Lovade er ett inlägg igår.. Det blev inget för jag däckade haha. Det kommer idag istället :). Funderar oxo på att köra en "dagens låt" varje dag. Haha men det är om ni orkar lyssna på arabii varje dag? Ha.. Men vi får se hur det blir. Det känns ju ändå som varje inlägg har skrivits från luren och kan ju inte lägga in låtar därifrån. (Är inte besatt av datorn som vissa andra.) Kan gå in och kolla, sen stänga av skiten. Datornörd var man i början av mitt och Fiyadis förhållande. Haha det sluta alltid med att han började umgås med Diezel (min andra hund) mer än mig, och dem två är oskiljbara - dem älskar varandra! Nu ska jag dricka mitt kaffe och se en film. Hörs lite senare! :)

» Skrivet av: zandra

jo om man har varit tillsammans så länge så är det en sak. men jag har en klasskamrat som förlovade sig efter nån månad. tycker att det då är bara fjantigt


2010-09-01 @ 16:17:10
Blogg/Hemsida: http://zandrasplace.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback