25 September 2010

Publicerat: 2010-09-25 / 13:28:13 / Kategoriserat i:

Jag vaknade sent idag och jag hade svårt med att sova på natten för att min granne pratade SKITHÖGT och det blir inte bättre att väggarna inte är så tjocka.. Jag var nära på att gå upp och dunka på väggen, precis som jag gör när han är äcklig och stönar när han har sex med sin flcikvän, så det låter som att hela taket ska lyfta av..  Skarrigt!

Ska se på en film nu, men det beror ju på också om jag får se den ifred? Om Freja-Bus ska sova nu, sova middag? Ska släppa ut henne nu en sista gång, sen så sover hon nog gott sen, för hon drack mycket vatten nu imorse. Men det brukar alltid sluta med massa lek och sen sover hon gott. Vi får väl se. Ska hoppa in i duschen senare idag också. Det blev inte av igår för jag hann inte och jag städade lite. Så det blir av idag. Fiyadis kommer eventuellt hit i oktober yey! Saknar min lilla gris.

Hörs sen.

You make me smile baby ♥



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback