01.24

Publicerat: 2010-10-15 / 01:24:16 / Kategoriserat i:
Nu har jag suttit sen kl 23.00, alltså i ett antal timmar och fixat lite på bloggen! Jag har bland annat lagt högerklicksskydd, lagt en text ovanför där nere där man klickar på "kommentarer" och lagt tid och datum under rubriken. Hittills är jag nöjd, riktigt nöjd, blir allt att man ändrar senare ändå. Så detta får vara sålänge, bara jag är nöjd! :D

Den nya designen har kommit upp, eller ja iallafall headern. Contenten, bakgrunden och alltihopa är ifrån min andra blogg, http://angiie.blogg.se. Den får vara tills vidare. Jag orkar inte leta längre efter en som säger att den kan fixa, sen andra dagen säger dom att dom inte kan. Så löjligt. :S

Jag har inte orkat sitta vid datorn idag, så recension som jag lovade er igår, kommer imorgon istället. Ledsen för det, haha. Jag orkar inte sitta vid datorn hela tiden.

Jag ska se på en film nu tänkte jag och sen gå till sängs. Det får bli Iron Man, andra delen får jag imorgon av min älskling. Jag fick inte den idag eftersom filen är så stor att det skulle ha tagit för lång tid. 

Så vi hörs sen eller imorgon. :)


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback