nu är det vintertid, depp eller?!

Publicerat: 2010-10-31 / 11:38:19 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie
Godmorgon snyggisar!
vaknade nyss och trodde att klockan var 12:30, men nu kom jag på att man ska ju ställa TILLBAKA klockan en timme så klockan är ju bara 11:30 ungefär! HAHA fail. Men idag ska jag städa och duscha osv, ska även hem till min mami idag så jag måste packa väskan också.


Är trött på dig som härmar våran blogg nu faktiskt, har du ingen egen fantasi helt seriöst?! Fine du kanske vill vara som oss, men hjärtat du kommer aldrig bli som oss hur mycket du än vill, du kommer aldrig till våran nivå om jag ska säga det på RÄTT sätt sweetie!
Nej, nu ska jag rycka tag i mitt liv, vi hörs senare! Bousa


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback