тα мιтт lιν σcн låт мιg ƒå gιттα

Publicerat: 2010-10-25 / 12:42:35 / Kategoriserat i:

God morgon till er som precis vaknat!

Jag kom precis innanför dörren med hundarna. Ska snart åka iväg och kika runt lite! Jag har säkert inte varit ute på 1-2 veckor p.g.a att jag har haft ont på vänster sida på revbenen, det gör lite ont fortfarande men inte lika mycket, så det är skönt! Men eftersom vi inte var 100% säkra på vad det kunde vara, så sa mamma åt mig att ta det lugnt i nån vecka eller två, och eftersom hon är undersköterska så lyssnade jag på henne. :)

Jag har tänkt att åka kolla på lite julsaker, som gardiner, julstakar osv. Det är ju lite tidigt men tiden går fort, hehe! Kanske lite för fort.. Om 8 dagar (9 om man räknar från idag!) så fyller jag 19 år. Haha, jag kan knappt tro det själv faktiskt, ett steg närmare 30! Hemskt, jag vet.. menmen!

Var nere i källaren eller vad man kallar det och fixade tvätt-tid också. Så nu är den uppe tills imorgon, nice va?! ;) 17.00 till nån tid jag inte minns dock? 21.00 eller något liknande.

(Rubriken har inget med mig och göra, det är en text som Ken Ring sjunger i en av sina låtar, har glömt i vilken bara!).. Nä, dags att fixa sig! Vi hörs senare/ikväll, don't forget it! :)


» Skrivet av: moa freakin' carlberg ♥

visst kan jag det, :) skicka bilder till min mail så fixar jag det!


2010-10-26 @ 08:07:46
Blogg/Hemsida: http://utankontroll.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback