iloveyou!

Publicerat: 2010-10-20 / 20:40:47 / Kategoriserat i: Emelie - Från hjärta & själ


Felicia Bm, vågar inte skriva ditt efternamn för du kommer typ kill me?!
Men saken är den att jag älskar dig skit mycket felicia, du har en stor plats i mitt hjärta, du är en utav dom som känner mig mest. Jag är stolt över att en viss person gjorde så att vi fick kontakt, tackar gud för att jag har dig! Med dig skrattar man alltid och man har alltid ett leende på läpparna när man är med dig, men vad jag ville komma fram till med denna text är iallafall att du är den bästa vännen man kan önska sig och korven är den lyckligaste personen som har dig nu, och jag är happy för din skull! Ler du så ler jag, är du glad så är jag glad! Jag älskar dig babygirl! <3



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback