I love you with every beat from my heart

Publicerat: 2010-10-07 / 19:10:56 / Kategoriserat i:

Nu ska jag ta en promenad, sen äta våfflor och dricka te till och se på filmen. Återkommer senare, lovade min kusin i Egypten att jag skulle stanna uppe länge inatt, för hans skull, haha, får se om jag orkar. Men jag har lovat han, så det blir nog så. Vid 02.00 inatt eller något. Dom har ändrat tidrytmen där så den är som våran. Annars ligger deras tid en timme före oss, men not anymore! Och det är ju bra på ett sätt, nu kan jag snacka med honom lättare, oftare och lite tidigare på dygnet eftersom jag inte sitter vid datorn längre nästan. Det är skönt faktiskt. Att man inte sitter så mycket, finns så mycket annat och göra än att sitta här och se på film, blogga och snacka med folk på msn.. Eller tycker inte ni det?! Hörs sen!

Fiyadis? Jag älskar dig min man. Föralltid & Förevigt. Du är mitt allt, glöm aldrig det! :blush:

Jag steppar på mina tår fortfarande,
för att jag vet att det finns någonting där ute,
som är värt att leva för. :love:


» Skrivet av: Mikaela

Okej visst maila bilder till [email protected] :)


2010-10-07 @ 19:21:53
Blogg/Hemsida: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback