God morgon

Publicerat: 2010-10-27 / 13:03:37 / Kategoriserat i:

God morgon, vaknade halv 11. Jag gick upp, fick dricka mitt kaffe snabbt som fan och sen var det bara att börja slänga saker.. Kul stuff liksom!

Jag vet inte om jag ska åka iväg idag, ska köpa en grej som ska vara utomhus, vi har en sådan nu ute, men vet inte vad det heter, haha! Beror på om vi hinner, mamma börjar jobba kl 15.30. Satte också upp en julstake i köket. Mamma sa att det är tidigt, men what the fuck - who cares?! När det kommit upp i affärerna så är det inte tidigt enligt mig! :D

Måste bara påpeka att det är fucking störande att veta att man inte kan vara ifred.. Vad är det för besatthet folk har?! Håll er borta från oss om vi nu är "luft" för er som det var talat om! Uppenbarligen är vi inte luft, eftersom ni springer här fram och tillbaka.. Man kan börjar ju fundera på vem som är luft för vem? Vem är så sjuk i huvudet att som ger sig på döda ting, som en bil?! Då börjar man återigen fundera - Vem är det som har ett förstånd som en 5-åring & vem som behöver sjukhuset. Ursäkta, menar mentalsjukhus & några extra psykologer, för en räcker tydligen inte? :S

Nu ska jag fixa mig med smink, bjuder på en dagens outfit som lovat, samt en annan bild som kommer i nästa inlägg.
Hörs ikväll! Jag älskar dig Emelie. GLÖM INTE DET. Vad som än händer!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback