10.08

Publicerat: 2010-10-26 / 10:08:04 / Kategoriserat i:

Godmorgon!

Vaknade kl 06.00, kanske lite innan det. Idag åker jag ut en snabbis igen, det är skönt att vara ute, speciellt när det är lite kyligt och det är vitt på marken av all frost, det är avslappnande! :)

Ska fixa mig lite snabbt nu med smink och sen åka iväg! Ska först åka iväg och byta däck om det finns tid eller om det är drop-in! Hoppas på det! En dagens outfit-bild kommer upp senare tror jag.

Vad är det med alla människor och ta andras vänner?! :S Så patetiska! Jag har mina vänner, såna vänner som jag ser upp till och ser som mina systrar/bröder! Och du har dina vänner, håll dig till dom! Låter kanske "barnsligt" men jag stör mig på sådana personer, ursäkta mig. Men varje person har ett eget liv och därav egna vänner, hoppas jag!

Näe, hörs ikväll människor.


» Skrivet av: Alexaandra - ♥

Vad med designen behöver ni hjälp med då? :)


2010-10-26 @ 11:52:45
Blogg/Hemsida: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
» Skrivet av: Lina

Det är jag om header.



Tack! skit snällt :)


2010-10-26 @ 17:41:26

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback