saknar dig pappa !

Publicerat: 2010-11-20 / 00:00:07 / Kategoriserat i:

Jag kommer lägga in alla mina texter om pappa här inne på denna blogg! Börjar med denna text och sen kommer jag fortsätta lägga in tills det inte finns några fler från min andra blogg att lägga in. Då skrivs det nya!

jag kan inte gå vidare, dina ord, dina minnen, din röst, ditt "jag kommer aldrig sluta älska dig" snurrar runt i mitt huvud. vad är det för fel? jag kommer alltid minnas. jag glömmer aldrig dagen du lämnade mig och du lämnade mig kvar, ensam. det har dock gått 3 år och jag har fortfarande inte vant mig vid att du inte kommer in genom dörren längre. ibland hör jag din röst, ibland ser jag dig framför mig, är jag galen? jag kommer aldrig glömma den morgonen då jag såg dig, det förstörde mitt hjärta.  började se annorlunda på livet och det som fanns runt omkring. allt runt omkring mig sågs som dåligt, deprimerande. allt blev svart framför mig. världen blev en glaskupa där jag hölls instängd tills jag blev frisk. jag saknar dig, jag älskar dig, glömmer dig aldrig. vi ses i vårt nästa liv. vänta vid himlen, håll grindarna öppna, jag kommer snart, jag kommer snart.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback