ledsen, men jag blev fett LACK när jag såg denna bild hos bloggen falsksanning.

Publicerat: 2010-11-13 / 18:16:20 / Kategoriserat i: Frågor & Svar

Jag måste bara säga att människan är ju fett äcklig, typisk bimbo! Stor i käften men vet INGENTING! Ge henne en fet smäll från mig när någon av er ser henne, snälla? Hon förtjänar en stor SVART kuk i munnen. EUUUUUUH! Fett arg man blir, speciellt när man är 'invandare' (en halv sådan) själv. Min pappa var INVANDRARE och han jobbade varje dag, t.o.m på natten fast han jobbade på dagen, från kl 09.00. Han sov kanske 1 timme och sen åkte han iväg och jobba och kom inte hem förän kl 07.00 på morgonen dagen efter. Är det vad hon kallar lat invandrare som inte orkar jobba? Människan kan ju inget! Det var precis som hennes uttalande om muslimer.... AAAAAAAAAARGH! :s

Måste bara fråga >
Tycker ni läsare också att det är så? Stämmer det hon säger?

/
Angiie Khiry El Gahly


» Skrivet av: Omtii

skönt o höra hjärtat :*<3


2010-11-13 @ 18:33:51
Blogg/Hemsida: http://banadoraa.blogg.se/
» Skrivet av: ♥ Angelina

Sv: Oh ja! Vad mysigt. :) Magenta tror jag, och White Room såklart! x


2010-11-13 @ 19:40:00
Blogg/Hemsida: http://aslanx.blogg.se/
» Skrivet av: susy

paow är en dum liten fjortis som tror sig kunna en massa saker. Håller med din text


2010-11-16 @ 02:59:19
Blogg/Hemsida: http://clowdy.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback