God morgon!

Publicerat: 2010-11-02 / 08:24:48 / Kategoriserat i:
God morgon.. Vet ni vad det är för dag idag?! Jag vet, jag vet - Min 19 årsdag, tjoho! ;)

Jag vaknade för 2 timmar sen.. Konstigt nog är jag inte trött, haha! Brukar vara ganska trött när jag går upp och sen lite senare blir jag pigg. Fixar nog lite frukost senare, orkar inte göra det just nu och är inte hungrig ännu så det får vänta tills senare.. Beror på när jag blir hungrig.

Idag då: Idag händer ingenting, ska ta det lugnt och eventuellt städa undan lite för det behövs. På tal om städa.. Jag köpte ju en solstol nu i sommar, alltså en stor solstol som man kan ligga på, jag funderar på var jag ska göra av den under vintern? Den kan ju inte stå där ute, haha.. Den kommer frysa fast på väggen. Men kanske kan lägga den under trappan sålänge tills jag vet var jag ska ställa den eller kanske nere i källaren? Men tror taket är för lågt.. Hm. Vi får se vart den hamnar, det lutar åt trappan.. hahaha!

Jag är på lite evil humör idag..
Jag har en bild jag vill lägga upp men jag har ju ingen anledning att lägga upp den, förutom mitt humör då, hihi. ;) Äh, den får väl ta och vänta då, lite synd! Ingen idèe att starta upp något. :(

Ska ändra en sak på bloggen, återkommer lite senare. Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee7?!
(Siffran 7 är bokstaven H i arabiska förresten, så det står alltså inte bara leeeeeeeeeee7. utan det står alltså ett ord på egyptiska och jo egyptiska är arabiska, men det är skiiiiiiiillnad på uttalet och stavningen. irakier o.s.v säger lesh, vi (jag) säger leh. vilket betyder VARFÖR. Så nu vet ni det också. Mycket bra, myycket bra.)


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback