god morgon / dags att fixa sig

Publicerat: 2010-11-03 / 11:46:10 / Kategoriserat i:

God morgon, vaknade kl 06.00 idag också.

Ska fixa mig nu snabbt sen åker vi iväg med en av hundarna till veterinären. Hon har hostat hela natten, nonstop! Så det är bara att åka, kosta vad det kosta vill.. Bara hon blir frisk! Sen åker vi och pratar med hon som vi köpte Freja av, det funkar inte! Hon är 5 månader nu i november, normalt är en hund i stort sett rumsren och hon vägrar sätta sig ute och göra sina äranden. Så hon får åka tillbaka, så satsar vi på en annan valp istället. Inget jag vill göra, men det går ju inte att springa ute med henne kontant i 4 timmar för att hon ska sätta sig ner och kissa/bajsa. Min första hund blev rumsren veckan efter vi fick hem honom, tänk vilken skillnad det är på hund och hund. :|

Sen blir det djuraffären, handla fågelmat och sen ska vi fixa en förlängningssladd som man kan ha utomhus, vi hittar inte den som vi köpte förra året. Så får köpa en ny.. Jobbigt! Men men.

Ska ge er "dagens sanning" om mig sen när jag kommer hem. Skriver då. Puss.



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback