24 november 20.20

Publicerat: 2010-11-24 / 20:20:17 / Kategoriserat i:

Har den där känslan kommit upp att den du älskar inte kommer vara nära dig? Det har jag! Det närmar sig jul och jag känner i mitt hjärta att det gör ont .. Tanken att vara utan honom dödar mig i år igen. Jag köpte ett ljus igår ju, det stod riktigt fina ord på glaset som man ska tända ljuset i och tanken är att jag ska tända den 24 december kl 15.00 då Kalle Anka börjar som en liten tankesändare att pappa ändå är omkring fast han inte sitter bredvid mig så jag kan se honom, men ändå så vet jag att han finns där och ser mig på något sätt och detta är mitt sätt att visa för honom att jag älskar, ser honom, känner honom vid mig och vill att han ska se att jag mår bättre. Jag vet ju att vi ses en dag .. Kanske inte just nu, men om några år och då som sagt, så ska jag inte släppa taget om honom.. Aldrig! Då är vi återförende för alltid! Jag älskar dig pappa, igår, imorgon, idag föralltid och förevigt!




Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback