Trött men kan inte sova.

Publicerat: 2010-12-21 / 05:06:21 / Kategoriserat i:

Shuu alla läsare. Updaten har blivit fett med dålig senaste dagarna, varken jag eller Emelie har tid eller ork, så vi får se hur det kommer gå med bloggen. Kanske sätter lösenord och användarnamn som sagt.

Som ni ser är klockan ganska mycket, 05.06. för att vara exakt! Men jag kan inte sova, jag vaknade fett sent för jag har mått dåligt i 4 dagar. Anledningen är, bland annat för det närmare sig jul. Saknar min pappa givetvis. Önskar han var med. Saknar graven, ingen fucking jävel som kan lägga blommor där eller tända ljus för man flyttade till den här skiten och allt blev knullad upp och ner, ursäkta orden! Men det är bara sanningen och så kan det gå när man tror på andras skit.. Bättre och följa sina egna ord. Dom orden är dom enda sanna.

Pallar inte med den här listan heller, den är keff. Har gett er redan 15 stycken, räcker kanske? Får se, kanske fortsätter imorgon.

Såg filmen Mega Piranha, riktig b-film, alltså är det inget som läggs ut här. Ska ta och se filmen Inception nu. Får se om den är bra. Fiyadis sa att den är keff. Men jag dömmer efter mina ögon och öron.. Haha!



Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback