One Step Closer

Publicerat: 2010-12-05 / 21:20:31 / Kategoriserat i:
Nu har jag sett på en film och jag kände igen den när vi kom till mitten, den var kass så jag lägger inte ut en recension. Har druckigt äpplejucie och ätit lite godis. Jag ska dra mig mot sängen alldeles snart, är riktigt trött!

Ska kolla runt lite på internet nu, bland annat kolla om jag hittar någon som kan fixa "väggdekor" efter mina val, jag har mailat två stycken men inget svar! Lite synd faktiskt! Men det är bara att leta vidare med ett leende på läpparna. Hoppas jag hittar.. Ska leta nu faktiskt. Hörs sen eller imorgon! :)


» Skrivet av: Tara

Vilken fiin bild 1! <33


2010-12-06 @ 21:23:48
Blogg/Hemsida: http://tarakurtson.blogg.se/
» Skrivet av: Tara

SV; ja men sjäälvklart, fast jag tror jag skulle resa till spanien isåfall.. =)


2010-12-06 @ 21:24:12
Blogg/Hemsida: http://tarakurtson.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback