2 December 2010

Publicerat: 2010-12-02 / 08:52:30 / Kategoriserat i:
Godmorgon. Vaknade kl 8 med huvudvärk!

Jo, det stämmer! Jag har huvudvärk så det skriker om det! Jag tror jag vaknade för jag kände hur huvudet verkligen dunkade! Och jag är anti-att-ta-tablett, men jag gick ut i köket och tänkte ta en och ångrade mig. Jag är knazig, jag vet! But I am what I am.

Idag som sagt - Jag ska slänga saker (eller ställa ner i källaren?!) eftersom det kommer besök och vi har inte fått ordning riktigt. Så ska fixa lite, kanske blir det före -och efterbilder. Speciellt glasbordet i vardags-rummet, just nu har jag allt detta ovanpå det: Julmustburk, ett stort rött ljus (till julafton), parfym, en mugg, en julstjärna som ska slängas och en jullängd. Snyggt va? Haha.. eller kanske inte. Så fix & trix blir det, yey.

Ska man säga grattis åt sina ex? Hmm.. jag vet inte. Men jag gör det ändå - Grattis Z som fyller 20 år.

Glöm inte att idag kommer "dag 2" från 30-dagars listan eftersom jag hatar när dagarna inte hamnar på samma dag, som dag 2 kommer hamna på dag 3, så det kommer ikväll! Håll utkik bara!

Nu ska jag gå till köket och fixa mig en macka och o'boy. Hörs sen!


Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback