svar på fråga / nu ska jag dra mot t-centralen!

Publicerat: 2010-08-24 / 11:00:27 / Kategoriserat i: Skrivet av Emelie

ShoShoo!

nu har jag fixat mig skapligt, ser lite knas ut med men! Ska börja gå mot bussen om ca 10 minuter men älsklingen svarar inte på sms han sover väl -.- ! Men vi fick en kommentar i ett inlägg innan som jag tänkte svara på här! 

Postat av: anna
fin blogg ni har skaffat tillsammans!

jag har aldrig förstått?! Är ni två släkt eller något?! Typ kusiner, för ni är skit lika.
puss

svar: Hejsan Anna! Om du menar mig och Angie så är vi faktiskt inte släkt på något sätt, men vi är såpass nära att vi förstår varandra utan att ens behöva säga något och vi har samma värderingar på saker och ting så det känns nästan som om vi är riktiga syskon! Vi kallar varandra systrar och det är inget fel med det! Jag älskar henne och hon är mitt liv, jag lovar er om någon ens lägger en hand på henne, så blir det KALABALIK! Och om du menar den tjejen på bilden som också heter Anna, det är min syster! Riktiga! Jobbig men jag älskar henne!
Åh tack, många säger att jag och Angie är lika också! :)

Nu måste jag gå mot bussen, ska lyssna på tamer hosny medans jag knallar upp till bussen, kan det bli bättre?

» Skrivet av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

HOPPAS DU FÅR EN FUCKIN FIN DAG ;)


2010-08-24 @ 12:38:25
Blogg/Hemsida: http://faakies.blogg.se/
» Skrivet av: ebba

Vill du bli DAGENS BLOGG? ja men vad väntar du på?! klicka in och anmäl dig då?:D


2010-08-24 @ 14:34:50
Blogg/Hemsida: http://ebbaalexandra.blogg.se/
» Skrivet av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)



ps. glöm inte dagens blogg! vinnare får ta del av mina 3000 läsare/dag :)


2010-08-24 @ 17:00:07
Blogg/Hemsida: http://ladyumbrella.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback