Spread your wings and learn how to fly

Publicerat: 2010-08-31 / 12:49:55 / Kategoriserat i:

Shoo people! Vaknade vid 9 idag men låg kvar i sängen till 10. Kändes skönt och det behövdes. Jag var helt slut igår, ögonen hängde.

 Va ute på stan igår, letade efter en större fågelbur eftersom familjen blir större nu för honan har lagt 4 ägg! Sitter och vrider på mig för jag väntar så mycket, första ägget kläcks om 5 dagar! Letar efter en voljär, men en sådan är inte billig, dom ligger på 4.000! Sen var mamma och jag inne på Jysk och letade köksstolar och möbler, vi ska kasta det vi har nu. Det är fult + det är litet och stolarna är obekväma. Vi hittade skinnstolar för 400:-. Helt underbart! Mamma vill köpa sådana, så vi får återvända dit senare. Kom hem duschade, kollade på tv och gick upp och la mig vid 03.00, men somnade inte förän 03.30 kanske. Då kanske man somnar tidigare idag.

Mamma ringde till djursjukhuset vid 10 och vi fick en tid 14.20, tur det! Kanske äntligen han (min hund såklart, den äldre) kan bli bättre. Sen åker jag och mamma och lämnar han här och sen ut igen för ska hitta en slags band som man sätter ihop gardinerna med. Sen hem, fixa mat. Vad det blir för mat får ni sen och texten som jag lovade er kommer senaren är jag kommit hem efter alltihopa. Skriver senare. Hörs då!

Mohamed Fouad, Balady.
I MISS YOU EGYPT,
MASR OM EL DONYA YA 7ABIBI !!




Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback