god kväll

Publicerat: 2010-08-24 / 22:29:50 / Kategoriserat i:

God kväll!

Såg filmen The Stoning Of Soraya M. idag vid 18.00-20.00 tiden, tror inte jag blivit så berörd förut eller gråtit så mycket. Den var verkligen grym. Riktgit hemsk! När man ser den, så förstår man faktiskt varför folk skrivit att den är grym och att det verkligen är sjukt att det pågår än i Iran, att dom stenar människor tills döds, dem flesta är kvinnor. Uschusch, vet nu kanske varför jag känt att jag inte viljat se den och kommer antagligen inte se den igen. Menmen, tummen upp för filmen. 5/5 poäng.

Ska snart gå och sova, är så trött. Orkar inte ens hålla ögonen öppna nästan, men ska ner och se på tv en stund med mamma först (om det finns något intressant på tv). Annars går man till sängen direkt och sover, om man inte vaknar på natten sen vid 3 igen och inte kan somna om. Aja, godnatt säger jag för mig. Skriver imorrn. Natti!

"La lay lay la, myntablomman
Hjärtat mitt blöder varje natt
La lay lay la, pistageblomma
Varför är alla dörrar stängda för dig?
Fienden din är ingen främling
Just vännerna är dina fiender"
Sjöng
Zahra i filmen.


» Skrivet av: Classy - ung blivande mamma!

OKej, hur kommer det sig att du böt blogg?


2010-08-24 @ 23:22:25
Blogg/Hemsida: http://classys.blogg.se/

Ta inget härifrån som tillhör oss utan att fråga först!
Vill du låna något? Fråga oss FÖRST.
Säger vi ja, så vill vi att du skriver på din blogg, hemsida
eller vad du nu ska använda den på att du fått låna bilden, citatet eller texten av oss.


Läs detta innan du kommenterar:

• Alla kommentarer granskas innan vi publicerar dom.
• Vi accepterar ingen reklam, varken frågestund eller tävlingar.
• Vi lägger endast till det bloggar på bloglovin' som vi finner intressanta.
• Väljer du att vara anonym, lämna din mail/msn.
• Du är aldrig anonym, din ip-adress loggas.
• Allt är copyrightskyddat, allt matrial som blir stulet, anmäls.

Har du överseende för detta, så är det bara att kommentera på.



Ditt namn:
Är du ofta och hälsar på?

E-postadress/MSN: (Bara jag som kan se den)


Din bloggadress:


Skriv det du vill ha sagt:

Trackback